שאלות ותשובות

מי אתם? למה קוראים לכם ארטאורי דיזיין? מאיפה אתם?

אנחנו סטודיו לעיצוב מתנות וחפצי נוי לבית ולמשרד. השם ארטאורי דיזיין מבוסס על השם של אורי ניב, המעצב שעושה את כל המוצרים שאתם רואים באתר. הסטודיו שלנו ממוקם בהוד השרון. פרטים נוספים בסיפור שלנו.

האם זה בטוח לשלם בכרטיס אשראי באתר?

בוודאי. השימוש בכרטיס האשראי נעשה תוך שימוש בעמוד מאובטח בתקן PCI. אנחנו לא שומרים באתר את פרטי הכרטיס.

האם האתר מאובטח?

בוודאי. האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL – כלומר, כל התקשורת בין הדפדפן שלך לאתר (שרת האינטרנט המאחסן את העמודים) הינה מוצפנת – כך שלא ניתן לפענח את המידע המועבר בין הדפדפן לאתר. האתר עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר, כך שמובטח לך שהליך הקנייה נעשה בצורה המאובטחת והחסויה ביותר.

האם חייבים לפתוח חשבון באתר על מנת להזמין?

לא חייבים. אפשר לרכוש גם כאורח לא רשום. עם זאת אנחנו ממליצים כן לפתוח חשבון. כך ניתן יהיה לעקוב אחר סטטוס ההזמנה, לצפות בהיסטוריית הזמנות וכו’.

האם אוכל לאסוף בעצמי את המוצר?

כמובן! בתהליך הרכישה, מוצגת לך האפשרות לאיסוף עצמי, חשוב לסמן אותו.

את המוצר ניתן לאסוף מרחוב הרדוף 19הוד השרון, בתיאום טלפוני מראש במספר 09-9782464 או 054-6242000.

איך אוכל לדעת שקיבלתם את ההזמנה שלי והיכן היא עומדת?

במידה והזמנתך התקבלה תופיע לאחר לחיצה על ביצוע ההזמנה ההודעה “הזמנתך התקבלה בהצלחה”. בנוסף, ניתן לבדוק בכל רגע נתון את סטטוס ההזמנות בחשבונך באתר. לאחר התחברות לחשבון באמצעות מייל וסיסמה (מצד שמאל למעלה) יש להקליק על “החשבון שלי״ ולבחור ב ״ההזמנות שלי״.

איפה המוצרים מיוצרים?

כל המוצרים מעוצבים על ידי אורי ניב פה בישראל. רוב היצור נעשה בסין וחלק מהמוצרים מיוצרים בישראל.

האם המוצרים העשויים ממתכת עמידים במים? האם הם עלולים להחליד? איך מנקים את המוצרים?

כל המוצרים העשויים ממתכת עוברים טיפול ושטיפה בחומרים כימיים לפני שהם עוברים לצביעה. הצביעה עצמה נעשית בטכניקת צביעה אלקטרוסטטית בתנור. המדובר בשיטת הצביעה הטובה ביותר למוצרים העשויים ממתכת. הצביעה אחידה ואיכותית, שומרת ומגינה על המוצר ומעניקה לו תחושה חלקה ונעימה.
בשימוש רגיל אין שום סיבה שהצבע יתקלף או שתיווצר חלודה. עם זאת, המתכת אינה עוברת טיפול נגד חלודה (גילוון) היות והמוצרים שלנו לא אמורים להיות בשימוש מחוץ לבית בתנאים קשים או בשימוש ישיר עם מים.
במידה ויש צורך לנקות את המוצר מומלץ לעשות זאת תוך שימוש במטלית לחה או מגבון לח.

האם יש אחריות על המוצרים

אנחנו מעניקים למוצרים אחריות על כל שימוש סביר ונכון במוצר. יש להקפיד על קריאת הוראות השימוש המופיעות על האריזה או באתר. במידה ויש פגם במוצר, אנחנו נפצה או נחליף ללא עלות.

האם אתם שולחים לכל הארץ

בוודאי. שולחים לכל הארץ.
לפרטים נוספים בעניין מדיניות המשלוחים שלנו, ניתן להקליק כאן

האם ניתן לרכוש מוצרים כמתנה ולשלוח ישירות למקבל המתנה?

בוודאי שאפשר. רישמו את שם מקבל המתנה בכתובת למשלוח.
לא תצורף חשבונית למשלוח (תקבלו אותה במייל שלכם).
אם תרצו אריזת מתנה ו/או ברכה, רישמו זאת בהערות.
מומלץ לבחור באופציה של משלוח עד הבית.

אפשר לראות את המוצרים במציאות?

אפשר להגיע אלינו לסטודיו. אנחנו לא חנות אבל יש לנו תצוגה של כל המוצרים.
אפשר לבוא בתיאום מראש. לפרטים צרו קשר 

קניתי והתחרטתי, ביצעתי הזמנה שגויה? מה עושים?

אל דאגה, אנחנו פה. ניתן לקבל בחזרה את כל התשלום עבור הזמנות שבוצעו וטרם נשלחו. לגבי החזרת מוצרים ו/או תשלום של מוצרים שתרצו להחזיר, ניתן לקרוא פירוט פה.

מאיפה אתם מביאים את המוצרים? מי מעצב את כל היופי הזה?

כל המוצרים הם רעיונות מקוריים של אורי ניב. כל המוצרים מעוצבים על ידי הסטודיו שלנו פה בישראל. היצור נעשה ברובו בסין במפעלים איכותיים בפיקוח הדוק שלנו וחלק מהמוצרים מיוצרים גם במפעלים בישראל. אנחנו משתדלים להעסיק גם עמותות של אנשים בעלי מוגבלויות במידת הצורך (עמותות כמו “שיקום אחר” בפתח תקווה). לפרטים נוספים לחצו כאן.

יש לי גם רעיונות למוצרים? מעוניינים לשמוע?

בעיקרון אנחנו לא מחפשים רעיונות למוצרים חדשים, יש לנו המון משלנו.. חסר לנו בעיקר זמן לעשות אותם..עם זאת, אם זה משהו מיוחד, נוכל לשמוע.
תתקשרו לאורי ל 054-6242000
ותגידו בגדול על מה הרעיון, אם יש מקום להעביר פירוט נוסף תקבלו פרטים לאיפה לשלוח.

האם אתם עושים מוצרים לפי הזמנה?

תלוי במוצרים ובכמות. בעיקרון ניתן לעשות התאמות או מוצרים חדשים, אבל זה חייב להיות בכמות המצדיקה זאת היות ויצור פריטים בודדים תהיה גבוהה.

האם אתם יכולים לעטוף את המוצרים כמתנה?

בהחלט. אנא ציינו זאת בהזמנה בהערה. אם תרצו, נצרף גם ברכה שתכתבו.

אנחנו מעוניינים ברכישה כמותית ממוצר כלשהו. האם אתם עושים מיתוג מיוחד בהתאם לצורך?

כן, אנחנו עושים את זה. לגבי פרטים נוספים יש ליצור קשר במייל הזה או להתקשר לאורי ל – 054-6242000.

שאלות פופולריות לגבי שימוש במוצרים עצמם:

איך תומכי הספרים מסדרת גיבורי העל עובדים?

דופן התומך נכנסת בתוך הספר ובקצה יד גיבור העל יש מגנט שמתמגנת לדופן המוסתרת באמצעות כריכת הספר (חייבת להיות כריכה רכה). קישור לסרטון הסבר פה

איך החתולים לקישוט המדף יושבים על המדף?

יש לכל חתול בסיס אחורי נסתר עם דבק דו צדדי איכותי שמסופק עם המוצר, הדבק מאפשר הדבקה של המוצר על המדף וניתן להסיר אותו מהמדף בקלות במידת הצורך.

כיסוי הטישו מגיע עם קופסת הטישו המופיעה בתמונה?

לא, הכיסוי הוא החלק השחור בלבד. הוא מתאים לכל קופסת טישו סטנדרטית, מלבנית בדגם הגדול ומרובעת בדגם הקטן.

איך מתקינים את המתקן למגבת אולה.

המוצר מסופק עם דבק דו צדדי. ניתן לחבר באמצעות דבק זה. בנוסף יש במוצר חור לחיבור באמצעות בורג.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *